سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي .

سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي و خارجي

تور ارمنستان

تور ارمنستان

هزينه تور ارمنستان چقدر است؟
تور ارمنستان بسته به زيرساخت ها و خدمات مختلفي كه به شما ارائه مي دهد قيمت هاي متفاوتي دارد. البته، هرچه تعداد بيشتري در تور داشته باشيد، تور گران تر خواهد بود. عوامل موثر بر قيمت تور ارمنستان مي تواند نوع تور (زميني يا هوايي)، نوع وسيله نقليه (اتوبوس شخصي يا معمولي، پرواز فرست كلاس يا اكونومي)، روز و شب، هتل- مهمان (هتل، وي در منزل) باشد. هتل، مهمانسرا و غيره)، تعداد وعده هاي غذايي (صبحانه، ناهار، شام و غيره)، برنامه سرگرمي تور و غيره.

بهترين زمان براي رفتن به ارمنستان چه زماني است؟
سفر به ارمنستان براي هر فصل از سال جذابيت خاص خود را دارد و بهترين زمان براي سفر به ارمنستان نيز به اهداف شما بستگي دارد. بنابراين اگر هدف شما از سفر به ارمنستان تجربه ورزش هاي زمستاني و اسكي صحرايي است، تور ارمنستان بهترين زمان براي انتخاب است. اما اگر به دنبال سفري فراموش نشدني، با آب و هواي خوب و طبيعت زيبا هستيد، بهترين زمان براي سفر به ارمنستان اوايل پاييز و پايان بهار است.

آيا براي سفر با تور ارمنستان به ويزا نياز دارم؟
افرادي كه در گذشته مي خواستند به ارمنستان بروند بايد ويزا مي گرفتند. اما از سال 2016، ايران و ارمنستان توافقنامه هايي را براي بهبود روابط و توسعه صنعت گردشگري امضا كردند كه به شهروندان دو كشور اجازه مي دهد بدون ويزاي تور به كشورهاي ديگر سفر كنند. البته حداكثر مجوز اقامت شما در كشور مقصد 90 روز است و پاسپورت شما بايد حداقل 6 ماه در هنگام ورود به ارمنستان اعتبار داشته باشد.تور هوا ارمنستان يا زمين، چه كسي بهتر است؟
• تور اير ارمنستان
بهترين خطوط هوايي ارمنستان در تور ارمنستان ايرويز، آسمان ايرلاينز و هواپيمايي ماهان هستند. البته شركت هواپيمايي ماهان در اين ميان نقش بيشتري دارد و با پنج پرواز در هفته، نزديك به يك هفته به ارمنستان پرواز مي كند. خطوط هوايي آسمان 4 پرواز و ارمنستان ايرويز 2 پرواز در هفته دارند. پروازهاي روزانه ارمنستان با ايرلاين هاي مختلف از فرودگاه بين المللي امام خميني تهران به سمت ايروان حركت مي كنند و پس از 1 ساعت و 30 دقيقه به فرودگاه مي رسند -فرودگاه ايروان.

• تور ارمنستان زميني
خوشبختانه به دليل اينكه ارمنستان به كشور ما نزديك است و با ما مرز مشتركي با اين كشور دارد، امكان سفر با تور ارمنستان از طريق تور با وسايل نقليه عمومي خودرو، قطار و حتي خودروهاي شخصي وجود دارد.

o در ارمنستان تور با ماشين: اگر گواهينامه و پلاك بين المللي داريد، مي توانيد مستقيماً به مرز نوردوز برانيد و سپس ويزاي مرزي بگيريد و پس از انجام مراحل قانوني به ايروان برويد. همچنين مي توانيد با ماشين شخصي خود به جلفا برويد و ماشين را در پاركينگ بگذاريد و با اتوبوس يا تاكسي به مرز نوردوز برسيد. در مرز نوردوز پس از طي مراحل قانوني از مرز و رودخانه ارس عبور خواهيد كرد و در آن سوي مرز چندين تاكسي وجود دارد كه شما را به ايروان مي برند.

o در ارمنستان تور با اتوبوس: اتوبوس هاي ايروان تور روزانه از تهران (ترمينال آزادي يا ترمينال بيهقي) و تبريز به سمت ايروان حركت مي كنند و 22 تا 24 ساعت بعد به ايروان مي رسند.مي توانيد از طريق آژانس مسافرتي سفريار به زبان ارمنستان تور اقدام كنيد.


آيا خريد تور ارمنستان در لحظه آخر امكان پذير است؟
بله، خوشبختانه، چون براي رفتن به ارمنستان به ويزاي تور نياز نداريد، مي توانيد در هر زماني به تور ارمنستان برويد. در برخي موارد، تور ارمنستان ممكن است به حد مجاز نرسد و اپراتورهاي تور ممكن است قيمت بليط هواپيما را كاهش دهند يا اتاق هاي هتل را براي پر كردن اين شكاف اجاره كنند، بنابراين آخرين لحظه تور در ارمنستان بسته مي شود. شما مي توانيد آن را با قيمت عالي تهيه كنيد. قيمت پايين تر از معمول تور.

كدام ايرلاين ها به ارمنستان پرواز دارند؟
از پروازهاي پرطرفدار تهران - ايروان مي توان به پروازهاي تهران - ايروان ماهان، پروازهاي تهران - ايروان - تابان، پروازهاي تهران - ايروان - ارمنستان، پروازهاي تهران - ايروان كاسپين و پروازهاي تهران - ايروان - آسمان و ... اشاره كرد. خاطرنشان مي شود كه پروازهاي ارمنستان معمولاً قبل از ظهر از فرودگاه بين المللي امام خميني تهران به مقصد ايروان حركت مي كنند و پس از 1 ساعت و 30 دقيقه به فرودگاه بين المللي ايروان مي رسند. اين در حالي است كه تنها هواپيمايي ارمنستان به طور مستقيم بين تهران و ايروان فعاليت مي كند.

اطلاعات مهم در مورد ارمنستان

اطلاعات مهم و كاربردي در مورد ارمنستان چيست؟
• زبان رسمي: ارمني (البته در اين كشور روسي Ùˆ انگليسي نيز صحبت مي شود)
• واحد پول: درام (AMD)
• نوع لامپ شهري: 230 ولت - 50 هرتز
• شماره اضطراري:
كد موبايل در ارمنستان: +374
o كد موبايل ايروان: 10
اورژانس عمومي: 911 يا 112
o اطفاء حريق: 101
o پليس: 102
o آمبولانس: 103
• اختلاف ساعت در تهران: ارمنستان حدود نيم ساعت از ايران جلوتر است.فرودگاه: فرودگاه بين المللي زوارتنوتس
• مذهب اكثريت: مسيحيت
• بهترين فصول سفر: بهار Ùˆ پاييز
• راه هاي تفريح: بازديد از اماكن تاريخي، گشت Ùˆ گذار Ùˆ ...
• سوغات: زيور آلات دست ساز، بشقاب سنگي، خشكبار، كاسه، گليم Ùˆ حصير Ùˆ ....
• بهترين مكان براي اقامت: مركز شهر در اطراف جمهوري Ùˆ ميدان آزادي، در اطراف ساختمان آبشار

حمل و نقل عمومي در ارمنستان چگونه است؟
• مارشروتكا: پرمصرف ترين وسيله حمل Ùˆ نقل مارشوتكا است كه شبيه ماشين ما است Ùˆ قيمت آن حدود 50 درام است.
• اتوبوس: ايروان داراي شبكه اي كارآمد از اتوبوس هاي ساده Ùˆ برقي است كه دسترسي به نقاط مختلف شهر را تسهيل مي كند Ùˆ ساعت كاري اتوبوس از Û· صبح تا Û±Û± شب شروع مي شود Ùˆ كرايه اتوبوس Û±Û°Û° است. درام
• مترو: متروي ايروان يك خط دارد، اما سريع ترين راه براي رفت Ùˆ آمد در شهر است. قطارهاي مترو از ساعت 6:30 صبح تا 11 شب كار مي كنند. هزينه قطار معادل 100 درام است.
• تاكسي عمومي: كرايه تاكسي عمومي در ايروان 600 درام است Ùˆ كرايه شما به كرايه هر كيلومتر حدود 100 درام اضافه مي شود.
تاكسي آنلاين: Yerevan Yandex، Mobitaxi و GG از جمله اپليكيشن هاي تاكسي آنلاين هستند.
قيمت يك هتل در تور ارمنستان چقدر است؟
ايروان گزينه هاي اقامتي متنوعي از گران تا مقرون به صرفه و همچنين نرخ هاي زير را براي هر نفر و شبانه دارد:
هتل هاي 3 ستاره: بين 7000 درام ارمنستان تا 30000 درام ارمنستان
هتل هاي 4 ستاره: بين 10000 تا 60000 درام ارمنستان
هتل هاي 5 ستاره: بين 22000 درام ارمنستان تا 150000 درام ارمنستان
o هتل ها: شب ها بين 2200 درام ارمنستان تا 8500 درام ارمنستان
o آپارتمان: شبي 3000 تا 30000 درام

بهترين و معروف ترين شهرهاي تور ارمنستان كدامند؟
ارمنستان پر از زيبايي و جذابيت است اما موقعيت اين سرزمين منحصر به فرد نشان دهنده فرهنگ و تاريخ هزاران ساله است.آب و هواي مطبوع، فرهنگ غني و باز، مردمان مهمان نواز و... اين كشور را به يكي از بهترين انتخاب هاي ايرانيان براي سفر تبديل كرده است. از زمان هاي قديم تا به امروز، چندين شهر در ارمنستان مورد توجه گردشگران و مقاصد خارجي تور بوده است. ايروان، استاراك، آجميازين، جرموك و سوان مقاصد اصلي گردشگري ارمنستان هستند.
ايروان: اين شهر پايتخت ارمنستان، يكي از زيباترين شهرهاي اين كشور محسوب مي شود و ايروان در دامنه كوه آرارات و در حاشيه رودخانه هرازدان واقع شده است و داراي منطقه اي جذاب و چشمگير است.

شهر ستارك: اين شهر منحصر به فرد به دو دليل عمده شناخته شده است. يكي وجود كليساهاي افسانه اي و ديگري به دليل پل هاي تاريخي است كه از دره كساخ مي گذرد.
اجميازين: اين شهر همچنين يكي از بزرگترين شهرهاي ارمنستان است كه بيشتر به عنوان مركز روحانيون و محل ملاقات اسقف اعظم ارمنستان شناخته مي شود.

پيش بيني آب و هوا در ارمنستان

آب و هوا در فصول مختلف ارمنستان چگونه است؟
• آب Ùˆ هواي ارمنستان در فصل بهار
بهار در ارمنستان آب و هواي گرمي دارد و بيشتر روزها آفتابي است. اما گاهي باران مي بارد و دما كاهش مي يابد. پس اگر در فصل بهار به اين كشور سفر مي كنيد، همراه داشتن لباس گرم را فراموش نكنيد. نرخ تور ارمنستان در بهار افزايش مي يابد.

• آب Ùˆ هواي تابستاني در ارمنستان
تابستان هاي ارمنستان گرم Ùˆ خشك است Ùˆ گاهي باران هاي سيل آسا مي بارد. با اين حال تابستان با روزهاي گرم بهترين زمان براي گردشگران براي لذت بردن از استخرها Ùˆ استخرهاي اين مكان است. نرخ تور ارمنستان در تابستان بهتر از پاييز Ùˆ بهار است.• طبيعت ارمنستان در پاييز
پاييز مانند بهار در ارمنستان آب و هواي خوب و گرمي را تجربه مي كند. ديدن برگ هاي رنگارنگ پاييزي روي درختان منظره اي رويايي را در اختيار مسافران علاقه مند قرار مي دهد. با اين حال، برخي از روزها ممكن است سرد و باراني باشند. نرخ تور ارمنستان در پاييز نسبت به تابستان افزايش مي يابد.

• شرايط زمستاني در ارمنستان
زمستان در اين كشور با برف، باران و روزهاي سرد همراه است. با اين حال بسياري از گردشگران براي اسكي و فعاليت هاي زمستاني هيجان انگيز به كوه هاي ارمنستان سفر مي كنند. نرخ تور ارمنستان در زمستان كمتر از بهار، تابستان و پاييز است.

بهترين زمان براي سفر به ارمنستان چه زماني است؟
بهترين زمان براي سفر با تور ارمنستان به دليل شرايط آب و هوايي بهار و تابستان است. در اين دو فصل هوا خوب و مطبوع است و شما گردشگران مي توانيد از تمام تفريحات و فعاليت هاي ارمنستان نهايت لذت را ببريد. با توجه به اينكه ارمنستان در اين زمان بسيار شلوغ است، نرخ تور ارمنستان نسبت به ساير دوره ها بيشتر است.

روند رزرو ارمنستان تور

مراحل رزرو تور ارمنستان چيست؟
يكي از دلايل قيمت تور ارمنستان نحوه خريد آن است. شما مي توانيد تور مورد علاقه خود را به دو صورت رزرو كنيد: 1- خريد شخصي 2- خريد آنلاين. با خريد آنلاين، مي توانيد چندين تور را در وب سايت هاي مختلف در كمترين زمان مقايسه كنيد. با مقايسه تور ارمني با خريد آنلاين، نه تنها در هزينه خود صرفه جويي مي كنيد، بلكه مي توانيد كيفيت سفر خود را نيز بهبود بخشيد.همچنين، هنگام خريد آنلاين، بيش از خريد شخصي، تخفيفي در قيمت تور ارمنستان تراول خواهيد داشت. زيرا اكثر خدمات تور ارمنستان فقط به صورت آنلاين فروخته مي شود.

نكات كليدي پس از رزرو تور ارمنستان چيست؟

• توجه داشته باشيد كه تحويل اتاق در اكثر هتل هاي ارمنستان ساعت 14 Ùˆ حركت ساعت 12 ظهر است. بنابراين اگر تور ارمنستان را به صورت آنلاين از وب سايت ما خريداري كرده ايد. فراموش نكنيد كه زمان بليط Ùˆ همزماني آن با زمان تحويل اتاق را بررسي كنيد.
• كليه خدمات تور ارمنستان با اطلاعات كامل رعايت پروتكل پزشكي توسط اقامتگاه ارائه مي شود. بنابراين براي افزايش سلامت سفر بايد ملاحظات لازم را در نظر گرفت.
• مسافران موظفند يك ساعت Ùˆ نيم قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.
• جهت استفاده از پرواز Ùˆ پذيرش هتل ارائه كارت شناسايي معتبر الزامي است.
• حذف تور ارمنستان از تهران در روزهايي كه تقاضاي بيشتري به آن محل مي رود امكان پذير نيست.
• در هر مرحله از سفر، كارشناسان پشتيباني ما در كنار شما هستند Ùˆ در صورت وجود هرگونه مشكل از زمان دسترسي به سايت تا زمان بازگشت از سفر، مي توانيد با تلفن پشتيباني 24 ساعته سافاريار تماس بگيريد. زمان. شب يا روز ..

منبع : تور ارمنستان


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۴:۱۳ توسط:سفريار موضوع: نظرات (0)