سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي .

سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي و خارجي

تور آفريقاي جنوبي

شرايط اخذ ويزاي آفريقاي جنوبي در ايران چيست؟

اگر قصد داريد از طريق تور به آفريقاي جنوبي سفر كنيد، آژانس مسافرتي سافاريار به عنوان ارائه دهنده خدمات تور رسيدگي به ويزاي شما را انجام خواهد داد. با اين حال، اگر مي خواهيد شخصا براي ويزاي آفريقاي جنوبي درخواست دهيد، بايد با دفتر خدمات ويزاي جهاني VFS تماس بگيريد. به اين ترتيب ابتدا بايد مدارك لازم را تهيه كرده و از طريق سايت اين شركت وقت سفارت آفريقاي جنوبي را تعيين كنيد.

اگر از طريق آژانس درخواست مي دهيد، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه مدارك زير را به آژانس ارائه دهيد تا آژانس بتواند بقيه كارها را براي شما انجام دهد. در هر صورت براي تحويل مدارك و انجام انگشت نگاري و مصاحبه بايد در زمان سفارت به دفتر VFS مراجعه كنيد.

براي دريافت ويزاي تور آفريقاي جنوبي چه مداركي لازم است؟

 


1. پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و حداقل 2 صفحه خالي

2. 2 عكس رنگي جديد (3 در 4) با زمينه سفيد

3.اصل و ترجمه شناسنامه افراد زير 18 سال (با مهر قوه قضاييه)

4. مدارك استخدامي براي تحصيل يا كار به زبان انگليسي و با سرفصل شركت و موسسه آموزشي (با ذكر تاريخ و هدف سفر، آدرس و شماره تلفن)

5. توان مالي و گردش 3 ماهه در حساب با موجودي حداقل 40 ميليون تومان (به زبان انگليسي و با مهر و امضاي بانك)

6. بليط رفت و برگشت به آفريقاي جنوبي

7. كوپن (فرم رزرو هتل)

8. اطلاعات شخصي را پر كنيد:

• تمامي مدارك بايد به بخش ويزا آژانس ارائه شود.

• مسئوليت بررسي اعتبار يا ممنوعيت گذرنامه متقاضي بر عهده مسافر است.

• در صورتي كه شركتي بخواهد مدارك را ترجمه كند هزينه هاي ترجمه جدا از مسافر اخذ مي شود.

• تصميم گيري نهايي در خصوص صدور ويزا توسط سفارت انجام مي شود Ùˆ در صورت تاخير در صدور ويزا يا رد ويزا، آژانس هيچ گونه مسئوليتي در اين خصوص نخواهد داشت.

مسافران گرامي براي دريافت اثر انگشت به موقع با دفتر واسطه جهاني VFS تماس حاصل فرمايند. تغيير تاريخ اصلا امكان پذير نيست.

قيمت تور آفريقاي جنوبي چقدر است؟

قيمت تور آفريقاي جنوبي براي عوامل مختلف از جمله رزرو هتل با غذا، بليط هواپيما، نوع خدمات، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، بيمه مسافرتي، تور فارسي مسلط به انگليسي، گشت شهري رايگان و سيم كارت مطمئن و ... بستگي دارد. براي داشتن يك سفر ارزان و مقرون به صرفه مي توانيد در آخرين لحظه از طريق سايت آژانس مسافرتي سفريار آريا تور آفريقاي جنوبي را دنبال كنيد و تور ارزان و با كيفيت را تجربه كنيد.

 


مهم ترين شهرهاي آفريقاي جنوبي براي سفر كدامند؟

در سال هاي اخير كشور آفريقاي جنوبي با سرعتي باورنكردني در حال توسعه است، شهرهاي مهمي دارد Ùˆ تور مكاني با طبيعت بكر Ùˆ زيبا است كه در گردشگري بسيار موفق بوده Ùˆ هر ساله گردشگران زيادي براي خريد تور آفريقاي جنوبي به اين مقصد مي آيند. ; با ما همراه باشيد تا بهترين شهرهاي اين كشور را بشناسيد.• كيپ تاون

شهرستان بندر، كه دومين شهرستان پرجمعيت ترين در آفريقاي جنوبي پس از ژوهانسبورگ، محبوب ترين مقصد توريستي در آفريقاي جنوبي است. به ساختمان پارلمان آفريقاي جنوبي در اين شهرستان واقع شده است. در سال 2014، نيويورك تايمز به نام كيپ تاون بهترين مكان براي مراجعه كنيد.

 


• ژوهانسبورگ

شناخته شده در ميان مردم آفريقاي جنوبي به عنوان شهر طلا، آن را بزرگترين شهرستان در كشور است. ژوهانسبورگ پايتخت اقتصادي و صنعتي آفريقاي جنوبي و پايتخت از غني ترين استان آفريقاي جنوبي، گائوتنگ است. هر سال، بسياري از گردشگران بازديد از شهرستان، كه در سال 1886 در منطقه طلاكاري شده از آفريقاي جنوبي با خريد تور تاسيس شد.

 


• دوربان

اين شهرستان بندر سومين شهرستان در آفريقاي جنوبي و يكي از بسياري از شهرستانها بندر مهم در قاره آفريقا است. دوربان به عنوان يكي از جاذبه هاي تور آفريقاي جنوبي به دليل آب و هواي گرمسيري و سواحل گرم شناخته شده است.

 


• در تور را پر كنيد يا

پايتخت اداري و اجرايي آفريقاي جنوبي شهرستان از تور يا است. شهرستان پس از خالق و موسس آن، پستها در طول تور Yusu نامگذاري شد. وجود دانشگاه هاي مختلف ساخته شده است اين شهرستان معروف و همچنين بافت منحصر به فرد و زيبا در معماري تور غني يا يكي از اصلي جاذبه هاي توريستي تور از آفريقاي جنوبي.

 


خدمات تور آفريقاي جنوبي آريا سفر چيست؟

• 10 شب در هتل هاي لوكس ترين در آفريقاي جنوبي

• 1 شب Ùˆ 2 روز اقامت در هتل 4 ستاره آفريقاي جنوبي

• 2 تورهاي شهرستان تمام روز Ùˆ چهار تورهاي شهرستان نيم روز

• راهنماي فارسي زبان با تجربه از تهران به پايان سفر

• راهنماي سفر محلي آفريقايي

• تا اخذ آفريقاي جنوبي ويزا Ùˆ بيمه مسافرتي به € 50ØŒ000

• 12 صبحانه بين المللي بوفه + 5 ناهار + 2 شام

پرواز • داخلي از ژوهانسبورگ به كيپ تاون G

نقل Ùˆ انتقالات • فرودگاه Ùˆ تورهاي اتوبوس تور مدرن

• ورود به تمام جاذبه هاي تور با توجه به برنامه سفر

 


اطلاعات مهم در مورد سفر به آفريقاي جنوبي

 


تور كه در آن شهرستانها است آفريقاي جنوبي برگزار مي شود؟

با توجه به شرايط و محدوديت هاي حاكم در سراسر جهان و در كشور ما، ايران، با توجه به همه گير ويروس كرونا، پروازهاي خارجي به شدت كاهش يافته است، اما در مورد پروازهاي آفريقاي جنوبي منشاء تمام تور استاندارد است. اين تهران است و آن را ممكن است براي تغيير منشا به ديگر شهرستانها در ايران مي باشد.تور آفريقاي جنوبي از شهرهاي بزرگ كشور مانند: تبريز، شيراز، اصفهان، مشهد، تبريز، كرمان و رشت نيز در فصول خاصي نمايندگي دارند.

 


كدام خطوط هوايي به آفريقاي جنوبي پرواز مي كنند؟

براي سفر به جمهوري آفريقاي جنوبي بايد در نظر داشته باشيد كه هيچ پرواز مستقيمي از ايران به اين كشور وجود ندارد يعني تمامي پروازهاي آفريقاي جنوبي براي يكي از مقاصد مي باشد. ابتدا پروازهاي بين دو و سپس از آنجا به مقصد اصلي آفريقاي جنوبي و از بين پروازها مي توان به آن اشاره كرد. دبي، دوحه، استانبول و ..

بهترين پروازها از ايران به آفريقاي جنوبي ايرلاين هاي معتبر و شناخته شده زير هستند:

• تركيش ايرلاينز تركيه (يك توقف در استانبول)

• امارات (يك ايستگاه در دبي)

قطر ايرويز (يك ايستگاه در دوحه)

 


حمل و نقل عمومي در آفريقاي جنوبي چگونه است؟

آفريقاي جنوبي كشوري بزرگ با جاذبه هاي گردشگري متنوع است و امروزه سيستم حمل و نقل عمومي آفريقاي جنوبي به گردشگران امكان سفر به اين كشور را مي دهد. حمل و نقل هوايي در آفريقاي جنوبي بسيار محبوب است و تقريباً تمام شهرهاي بزرگ اين كشور از طريق هوايي به يكديگر متصل هستند. پروازهاي داخلي گران هستند، اما بهترين راه براي سفرهاي طولاني در داخل كشور هستند. يكي ديگر از گزينه هاي شما براي حمل و نقل، اجاره ماشين است، قيمت اجاره ماشين در اين كشور مناسب و معقول است.

همچنين خطوط اتوبوس از شهرهاي بزرگ به مقاصد مختلف وجود دارد. اتوبوس يكي از ارزان ترين راه ها براي سفر در آفريقاي جنوبي است.سيستم حمل‌ونقل ريلي آفريقاي جنوبي آژانس راه‌آهن مسافري آفريقاي جنوبي (PRASA) ناميده مي‌شود Ùˆ قطار انتخابي مقرون به صرفه است، اما هميشه امن نيست! در نهايت، گزينه بعدي شما، كه يكي از ارزان ترين راه ها براي كاوش در آفريقاي جنوبي است، اجاره دوچرخه است. البته اين روش به دليل تردد زياد در شهرها ايمن نيست اما در مناطق روستايي Ùˆ حومه شهر گزينه بسيار خوبي است.

 


هزينه اقامت در هتل آفريقاي جنوبي چقدر است؟

اقامت در هاستل هاي اين كشور براي شما از 120 تا 150 تور در هر شب هزينه دارد اما براي هاستل 10 تا 20 تخته و براي اتاق 4 تا 8 تخته 250 تا 300 تور در هر شب. همه هاستل ها واي فاي رايگان دارند و حتي بيشتر هاستل ها صبحانه رايگان دارند.

اما اگر ترجيح مي دهيد در هتل اقامت كنيد و به دنبال هتل هاي ارزان قيمت هستيد، بايد بدانيد كه اقامت در هتل هاي ارزان آفريقاي جنوبي به طور ميانگين براي هر شب 750 تا 1200 راند براي شما هزينه دارد كه البته در شهرهاي بزرگ اين مقدار كمي بيشتر است. و در مناطق كوچكتر كمتر. براي هتلي كه صبحانه رايگان سرو مي كند، بايد حدود 900 دور پرداخت كنيد.

 

 

 

پيش بيني آب و هوا در آفريقاي جنوبي

 


آب و هواي آفريقاي جنوبي چگونه است؟

اين كشور آب و هواي معتدلي دارد كه بيشتر روزهاي سال آفتابي است. قبل از خريد تور آفريقاي جنوبي، به خاطر داشته باشيد كه به دليل موقعيت آنها در نيمكره جنوبي، تابستان و زمستان برعكس نيمكره شمالي است. ارتفاعات و اقيانوس هاي اطراف اين كشور تاثير زيادي بر آب و هوا دارد.اگر در زمستان يك مسافر آفريقاي جنوبي تور هستيد، بدانيد كه در اين فصل به جز كيپ تاون باراني نمي بارد و آب و هوا تقريباً در تمام طول سال يكسان است.

 


بهترين زمان براي سفر به آفريقاي جنوبي چه زماني است؟

به دليل موقعيت آفريقا در نيمكره جنوبي، فصول اين كشور با ايران متفاوت است و بهترين زمان براي سفر به آفريقاي جنوبي، فصول بهار و تابستان است كه مصادف با فصول پاييز و زمستان در ايران است. البته نرخ تور آفريقاي جنوبي نيز در اين فصول به ميزان قابل توجهي افزايش مي يابد. براي گردشگراني كه مي خواهند ارزان تر به آفريقا سفر كنند، پاييز بهترين زمان از سال براي سفر است.

 


مراحل رزرو تور آفريقاي جنوبي

 


مراحل رزرو براي تور آفريقاي جنوبي چيست؟

يكي از عوامل موثر بر قيمت تور آفريقاي جنوبي آذربايجان نحوه خريد آن است. شما مي توانيد تور مورد نظر خود را به دو صورت رزرو كنيد: 1- خريد حضوري 2- خريد آنلاين. با خريد آنلاين مي توانيد تعداد زيادي تور را در سايت هاي مختلف در كمترين زمان ممكن مقايسه كنيد. با مقايسه تور در آفريقاي جنوبي، خريد آنلاين نه تنها مي تواند در هزينه شما صرفه جويي كند، بلكه مي تواند كيفيت سفر شما را نيز بهبود بخشد. همچنين، هنگام خريد آنلاين، با قيمت تور كمتري براي سفر به آفريقاي جنوبي نسبت به خريد حضوري مواجه خواهيد شد. زيرا اكثر پيشنهادات تور در آفريقاي جنوبي فقط براي فروش آنلاين هستند.

 


نكات مهم پس از رزرو تور آفريقاي جنوبي چيست؟

 


لطفاً توجه داشته باشيد كه اكثر هتل‌هاي آفريقاي جنوبي ساعت 2 بعدازظهر تحويل مي‌گيرند Ùˆ خروج از هتل ساعت 12 بعد از ظهر است.بنابراين اگر تور آفريقاي جنوبي خود را به صورت آنلاين از سايت ما خريداري كرده ايد. حتما زمان بليط Ùˆ مطابقت آن با زمان تحويل اتاق را بررسي كنيد.

تمام خدمات تور آفريقاي جنوبي ما اقامتگاه مقصد را با اطلاع كامل از رعايت پروتكل هاي بهداشتي ارائه مي دهد. بنابراين براي افزايش سلامت سفر بايد ملاحظات لازم در نظر گرفته شود.

• حضور مسافران يك ساعت Ùˆ نيم قبل از پرواز در فرودگاه الزامي است.

• براي استفاده از پرواز Ùˆ پذيرش هتل خود، ارائه كارت شناسايي معتبر الزامي است.

كنسلي تور آفريقاي جنوبي از تهران در روزهايي كه تقاضا براي سفر بيشتر است امكان پذير نيست.

• كارشناسان پشتيباني ما در تمامي مراحل سفر همراه شما هستند Ùˆ در صورت بروز مشكل از لحظه ورود به سايت تا لحظه بازگشت از سفر مي توانيد در هر زمان با پشتيباني 24 ساعته سافاريار تماس بگيريد. شب يا روز.

منبع : تور آفريقاي جنوبي


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۷:۵۷ توسط:سفريار موضوع: نظرات (0)