سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي .

سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي و خارجي

تور روسيه

چگونه تور روسيه را ارزيابي كنيم؟
قيمت تور روسيه به سه پارامتر بستگي دارد: اقامت در هتل، بليط رفت و برگشت و ويزا. هزينه هاي ويزاي روسيه ثابت است و براي درخواست ويزاي روسيه بايد 120 دلار براي تور گروهي و 130 دلار براي تور انفرادي بپردازيد. هتل هاي روسيه نيز به دلار پرداخت مي شوند.
دوم، يكي از عواملي كه بر قيمت تور تأثير مي گذارد، بليط هواپيما است. قيمت بليط هواپيما بسته به نوع ايرلاين، زمان پرواز، نوع بليط و موارد ديگر ممكن است متفاوت باشد. علاوه بر خطوط هوايي داخلي كه مستقيماً مسافران را به روسيه منتقل مي كنند، خطوط هوايي خارجي گزينه ديگري براي رسيدن به روسيه در يك ايستگاه دارند كه البته هزينه بالايي دارد. در حال حاضر (تابستان 1400) قيمت بليط هواپيما از حدود 5 ميليون تومان تا 12 ميليون تومان بسته به انتخاب شما متغير است.
تور از ديگر عوامل موثر بر قيمت ها در روسيه مي توان به نوع هتل اشاره كرد.مسافران بسته به انتظارات و بودجه خود مي توانند هتل هاي 3 تا 5 ستاره را براي اقامت انتخاب كنند. نرخ هتل در فصول مختلف سال قابل تغيير است. با اين حال، براي يك هتل 3 ستاره بايد 20 دلار براي هر شب، براي يك هتل 4 ستاره 34 دلار و براي يك هتل 5 ستاره 58 دلار بپردازيد.

تور كدام ايرلاين روسي ايرلاين روسي است؟
خطوط هوايي داخلي و بين المللي مختلفي از تهران به روسيه فعاليت مي كنند. تور مسكو سن پترزبورگ روسيه از فرودگاه بين المللي امام خميني تهران تا فرودگاه شلمتوو مسكو حدود 3 ساعت و تا فرودگاه پاركوبو سنت پترزبورگ حدود 4 ساعت فاصله دارد. توجه داشته باشيد كه اولين پرواز ساعت 08:35 از تهران (IKA) حركت مي كند و ساعت 10:55 به مسكو (SVO) مي رسد.
پروازهاي تهران به مسكو سه روز در هفته در روزهاي يكشنبه، سه شنبه و پنج شنبه انجام مي شود و پروازهاي مشهد و شيراز با پرواز مستقيم به مسكو در فصل شلوغ سال امكان پذير شد. تورA سفر روسيه با پروازهاي ايرفلوت، ماهان و ايران اير در حال حاضر بهترين پكيج مسافرتي است. ساير خطوط هوايي داخلي و خارجي در اين مسير عبارتند از:
هواپيمايي ماهان ماهان
ايران ايران
• Aeroflot Aeroflot
تركيش ايرلاينز
• پگاسوس پگاسوس
آزل آزل
عمان اير عمان اير
هواپيمايي قطر
امارات
• اير عربيا اير عربيا
لوفت هانزا
خطوط هوايي اتريش

تركيب روسي تور گزينه خوبي است؟
تور روسيه معمولا شامل تركيب تور مسكو، تور سنت پترزبورگ، تور مسكو-سنت پترزبورگ است. اين ها يكي از محبوب ترين تور در اين مقصد براي ايراني ها هستند.گروه روسي تورA براي كساني كه براي اولين بار مسافرت مي كنند عالي است. زيرا اين تور ها رهبراني دارند كه تور را رهبري مي كنند.
همچنين انتخاب تركيب روسي تورA كاملا به سليقه و بودجه شما بستگي دارد. تور مسكو سنت پترزبورگ يكي از جذاب ترين مجتمع هاي تور روسيه است كه اغلب به مدت 6 شب اجرا مي شود (2 شب در مسكو، 4 شب در سنت پترزبورگ). سنت پترزبورگ براي مسافران بسيار هيجان انگيز است.

تور بهترين زمان براي اقامت در روسيه چه زماني است؟
اكثر تور روسيه به مدت 7 شب و 8 روز به عنوان تور بسته هستند. در نهايت، بهتر است حداقل يك هفته در مسكو يا سن پترزبورگ بمانيد تا بتوانيد از مهم ترين جاذبه هاي اين كشور ديدن كنيد.

آيا مي توان تور روسيه را در آخرين لحظه خريداري كرد؟
در ابتدا، ايده خوبي است كه عبارت لحظه آخري را خيلي جدي نگيريد. اين تور ها به ندرت در تمام سال در دسترس هستند. مسكو درست قبل از تور مسكو ممكن است برخي از صندلي‌هاي پروازها يا برخي اتاق‌هاي هتل‌ها را در چند روز گذشته خالي بگذارد، كه به آژانس‌هاي مسافرتي اجازه مي‌دهد از ضرر مالي جلوگيري كنند. ظرفيت موجود قيمت نسبتاً پاييني دارد.
پرواز 90 دقيقه تور روسيه فقط يك روز يا چند ساعت طول مي كشد، و اگر صندلي در دسترس باشد، برگزاركنندگان تور ممكن است قيمت ها را تا 50٪ كاهش دهند تا همه چيز را بفروشند. چمدان هايتان را جمع كنيد و براي سفر آماده شويد. پس شرايط اين مدل سفر چيست؟

بهترين زمان براي سفر به روسيه چه زماني است؟
بهترين زمان براي بازديد از يك شهر در تور به وسعت و آب و هواي روسيه بستگي دارد.با اين حال، به طور كلي، تابستان بهترين زمان براي سفر به اين كشور و فصل شلوغ آن است. اگر سفري لذت بخش تر و خنك تر را ترجيح مي دهيد، بهتر است در بهار يا پاييز به اين كشور سفر كنيد. از طرفي زمستان در روسيه در سراسر جهان بسيار معروف است. پس اگر هيجان زده و علاقه مند به برف و سرما هستيد، زمستان روسيه را از دست ندهيد!

تور روسيه از كدام شهر است؟
با توجه به شرايط كل جهان و ايران در ژاپن، تعداد پروازهاي برون مرزي به ميزان قابل توجهي كاهش يافته است، اما در مورد پروازهاي مسكو/روسيه، مبدأ تمام تور به صورت پيش فرض تهران است و قابل تغيير است. همچنين منشاء آن در شهرهاي ديگر كشور است. تور مسكو از شهرهاي بزرگ كشور مانند تبريز، شيراز، اصفهان و مشهد توسط عوامل در فصل شلوغ برگزار مي شود.

اطلاعات مهم روسيه

اطلاعات مهم و مفيدي كه بايد در سفر به روسيه بدانيد چيست؟
• واحد پول رسمي: روبل
كد كشور: 7+
تفاوت • زمان با تهران: 30 دقيقه پشت تهران.
• ويزا: بله
• واحد پول: روبل
زبان رسمي: زبان اصلي كشور نيز به رسميت شناخته و روسي است.
اديان اكثريت مردم: مي اديان مختلف در اين كشور وجود دارد، و مردم اين كشور به طور عمده مسيحيان، يهوديان، مسلمانان و بودايي ها. پنجاه درصد از مردم اين كشور در دين مسيح اعتقاد دارند.
سبك اوقات فراغت: روسيه يك كشور بسيار بزرگ است Ùˆ اوقات فراغت آن بسيار گسترده Ùˆ متنوع است. برخي از اين تفريحات مربوط به بازديد از موزه ها، كليساها، گالري ها، كاخ ها، پارك ها، ساختمان هاي تاريخي Ùˆ بيشتر. بخش ديگري است صرف وقت در جاذبه هاي طبيعي مانند باغ كشور Ùˆ جنگل منحصر به فرد به سر برد.• فرودگاه روسيه:
مسكو: فرودگاه بين المللي Domo Jedovo ، فرودگاه بين المللي شل متيو
اي سانكت پترزبورگ: رژ لب
گمشده هوون دونگ: فرودگاه هيدون را گم كرد
سامارا (روسيه): فرودگاه بين المللي Columeco
AL Hangelisk: فرودگاه تاراگي
• شماره اضطراري:
اي آتش: 101
اي پليس: 102
اي آمبولانس: 103

در مورد حمل و نقل عمومي روسيه چطور؟
روسيه يك كشور بسيار بزرگ است و مطمئناً داراي يك سيستم حمل و نقل بسيار گسترده و منحصر به فرد است. اين يكي از كارآمدترين سيستم هاي حمل و نقل در جهان است. در زير مروري بر حمل و نقل عمومي روسيه است.
• مترو
يكي از محبوب ترين حمل و نقل عمومي در روسيه ، به ويژه در مسكو ، مترو است كه همچنين مهمترين جاذبه در كشور محسوب مي شود. مسكو هر روز بيش از 7 ميليون نفر در مترو سفر مي كند ، يكي از شلوغ ترين متروهاي جهان.
• اتوبوس
تقريباً همه شهرهاي روسيه داراي سيستم حمل و نقل اتوبوس هستند. اين وسيله نقليه بسيار سريع و ارزان است و هركسي به راحتي مي تواند به آن دسترسي پيدا كند.
• تاكسي
تاكسي هاي روسي چندان گران نيستند و همه شهرها را جابجا مي كنند. روسيه دو نوع تاكسي دارد. تاكسي هاي رسمي و غير رسمي. تاكسي هاي رسمي زرد و تاكسي هاي غير رسمي همان گچ هستند. تاكسي هاي غيررسمي ارزان تر ، دسترسي آسان تر و راحت تر هستند. با اين حال ، گردشگران غالباً ترجيح مي دهند از تاكسي هاي رسمي براي حفظ ايمني در روسيه استفاده كنند.
ساير وسايل نقليه در اين كشور شامل مونوريل ، اتوبوس هاي برقي ، تراموا و دوچرخه در اين كشور است.

هزينه اقامت در يك هتل روسي چقدر است؟

آپارتمان هاي مسكو ، خانه ها و هزينه هاي اقامت هتل به شرح زير است.
هزينه هاي اقامت براي هتل هاي روسي
• قيمت هتل 1 ستاره روسي: 1000 روبل تا 6000 روبل
• قيمت هتل هاي 2 ستاره روسي: 7000 روبل تا 500 روبل
قيمت هتل 3 ستاره روسي: 15،000 روبل تا 15،000 روبل
• قيمت هتل 4 -star روسي: 38ØŒ000 روبل تا 3300 روبل
• قيمت هتل 5 روسيه: 155ØŒ000 روبل از 4ØŒ800 روبل

هزينه هاي اقامت براي آپارتمان ها و خوابگاه هاي روسي
قيمت ها بسته به محل آپارتمان ، تعداد اتاق ها ، مركز مسكو و فاصله تا تسهيلات متفاوت است و هزينه آپارتمان هاي مسكو از 1200 روبل در هر شب تا 20،000 روبل متفاوت است.بيش از 300 هاستل مختلف در مسكو وجود دارد كه 190 تا 5000 روبل قيمت دارند.

براي سفر به روسيه از چه ارزي استفاده كنم؟
براي سفر به روسيه مي توانيد هم روبل و هم دلار بگيريد! با اين حال، يافتن روبل در پايان سفر و فروش بقيه روبل ها مي تواند كمي دشوار باشد. بنابراين، خريد دلار در ايران و تبديل آن به روبل در هتل ها، بانك ها يا صرافي ها توصيه مي شود. همچنين در بيشتر مكان هايي كه با گردشگران خارجي سروكار دارند، كارت هاي اعتباري معتبر و پذيرفته مي شوند و اگر در پايان سفر همچنان روبل داريد، مي توانيد قبل از بازگشت آن را با دلار تعويض كنيد.

پيش بيني آب و هوا روسيه

آب و هواي روسيه در فصول مختلف چگونه است؟

• آب Ùˆ هواي بهاري روسيه
هواي بهاري روسيه نسبتا خنك است، پس در سفر به اين كشور در فصل بهار حتما لباس گرم و چتر به همراه داشته باشيد. زيرا ممكن است باران ببارد. در فصل بهار مناظر زيبا و سرسبز روسيه در مقابل شما گسترده مي شود. با گرم شدن هوا، نرخ تور روسيه نيز افزايش مي يابد.

• آب Ùˆ هواي تابستاني روسيه
تابستان بهترين زمان براي سفر به روسيه است چرا كه خبري از گرما و سرماي شديد روسيه نيست و مي توانيد به راحتي از مناظر زيبا و بناهاي تاريخي روسيه لذت ببريد. با اين حال، بايد بدانيد كه نرخ تور روسيه در تابستان بالاترين ميزان است.

• آب Ùˆ هواي پاييزي روسيه
پاييز در روسيه سردتر مي شود Ùˆ دوباره باران مي بارد. اما اگر لباس گرم بپوشيد، مي توانيد از مناظر زيباي پاييزي اين كشور لذت ببريد. نكته مثبت سفر به روسيه در پاييز، تعداد كم گردشگران در اين كشور بود. البته نسبت تور در روسيه نيز نسبت به تابستان كاهش يافته است.• آب Ùˆ هواي روسيه در زمستان
زمستان يكي از سردترين و برفي ترين فصل هاي روسيه است و ما به ندرت خورشيد را مي بينيم. سفر به روسيه در زمستان براي مسافراني كه تحمل سرما را ندارند مناسب نيست. اغراق نيست اگر بگوييم فقط روس ها مي توانند با اين سرما كنار بيايند. نرخ تور روسيه ارزان ترين اين فصل است.

بهترين زمان براي سفر به روسيه چه زماني است؟
بهترين زمان براي ميزباني تور روسيه تابستان است. مي توانيد از آب و هواي فوق العاده با مناظر زيباي كل كشور لذت ببريد. البته نرخ تور روسيه نسبت به ساير فصول بيشتر است، اما بهترين زمان براي سفر به روسيه از نظر اقتصادي در بهار و پاييز است. آب و هوا در اين دو فصل خوب است و قيمت هتل ها نسبت به تابستان ارزان تر است.

روش رزرو تورA روسيه

تور روش رزرو براي روسيه چيست؟
تور يكي از عواملي كه بر قيمت در روسيه تأثير مي گذارد نحوه خريد آن است. شما مي توانيد تور مورد نظر خود را به دو روش رزرو كنيد: 1-خريد حضوري 2-خريد اينترنتي. با خريد آنلاين، مي توانيد بسياري از تور ها را از سايت هاي مختلف در كمترين زمان مقايسه كنيد. با مقايسه تور روسي با خريد آنلاين، مي توانيد علاوه بر صرفه جويي در هزينه، كيفيت سفر خود را نيز بهبود بخشيد. همچنين، هنگام خريد آنلاين، متوجه خواهيد شد كه قيمت تورA روسيه حتي ارزان تر از خريد مستقيم است. اين به اين دليل است كه بيشتر پيشنهادات تور روسيه فقط براي فروش آنلاين است.

نكات كليدي پس از رزرو تور روسيه چيست؟

لطفا توجه داشته باشيد كه اكثر اتاق هاي هتل روسي ساعت 2 بعدازظهر تحويل داده مي شوند و تحويل اتاق ها در ظهر انجام مي شود.بنابراين، اگر تور را به زبان روسي به صورت آنلاين از سايت ما خريداري كرده ايد. حتما بررسي كنيد كه زمان بليط با زمان تحويل اتاق مطابقت داشته باشد.
• كليه خدمات تور روسيه توسط اقامتگاه مقصد شما با اطلاعات كامل در مورد رعايت پروتكل هاي بهداشتي ارائه مي شود. بنابراين لازم است ملاحظات لازم براي ارتقاي سلامت سفر در نظر گرفته شود.
• مسافران بايد يك ساعت Ùˆ نيم قبل از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.
• براي استفاده از پرواز Ùˆ پذيرش هتل بايد كارت شناسايي معتبر نشان دهيد.
• كنسلي تور روسيه از تهران در روزهايي كه تقاضاي سفر به اين مقصد زياد است امكان پذير نيست.
• كارشناسان پشتيباني ما در هر مرحله از سفر همراه شما هستند. اگر بين لحظه ورود به سايت Ùˆ زمان بازگشت از سفر مشكلي داريد، هميشه مي توانيد با تلفن پشتيباني 24 ساعته سافاريار تماس بگيريد. روز Ùˆ شب.


منبع : تور روسيه


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۳:۵۸ توسط:سفريار موضوع: نظرات (0)