سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي .

سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي و خارجي

تور دبي نوروز 1401

نوروز 1401 با كدام ايرلاين ها در تور دبي سفر كنيم؟

در حال حاضر مي توانيد بليط هواپيما دبي را از چندين ايرلاين داخلي و خارجي خريداري كنيد كه از بهترين و محبوب ترين شركت ها و ايرلاين ها مي توانيد به ايرلاين هايي مانند ايران اير، معراج، ماهان اير، بليط هواپيما تهران، دبي ايرفلوت، بليط تهران مراجعه كنيد. بليط امارات دبي، تهران-دبي فلاي دبي، بليط هواپيمايي تهران قطر، بليط اير دبي تهران-عمان و بليط دبي تهران-كويت.

 


دليل افزايش قيمت تور نوروزي دبي در بهار 1401 چيست؟

بدون شك همه شما مسافران مي دانيد كه نرخ تور دبي در ماه آوريل به 3 پارامتر اصلي بليط هواپيما، هتل، اقامت و ويزاي رفت و برگشت شما بستگي دارد. خب مسلماً فصل سفر و تعداد روزهاي اقامت و خدماتي كه از تور خود انتظار داريد نيز روي اين نرخ تأثيرگذار است. اما دليل اصلي تفاوت قيمت تور هاي دبي مانند در نوروز سود آژانس هاي مسافرتي و دلالان تور دبي است و دليل ديگر اين تفاوت قيمت خدماتي است كه در تور به شما ارائه مي شود.با توجه به افزايش قيمت هتل و بليط رفت و برگشت به دبي در اين بازه زماني، هزينه تور بهار دبي معمولا تا 2 برابر يا بيشتر از تور دبي در ماه هاي ديگر سال افزايش مي يابد. البته توجه داشته باشيد كه در اين مدت اكثر فروشگاه هاي برندهاي مطرح دنيا تخفيف هاي ويژه اي را براي كالاهاي خود در نظر مي گيرند كه ارزش رفتن و خريد را دارد.

 


چند روز بايد در دبي بمانيم تور نوروز؟

بهترين مدت اقامت در دبي نوروزي تور 3 شب و 4 روز است. با توجه به افزايش قيمت بليط هواپيماي رفت و برگشت، اقامت بيشتر از اين مدت در دبي كه بسيار مجلل و گران است به صرفه نخواهد بود.

 


آيا مي توانيم در نوروز 1401 يك تور دبي ارزان تهيه كنيم؟

سفريار به شما عزيزان پيشنهاد مي كند كه نگران قيمت تور دبي براي فروردين ماه نباشيد زيرا در اين مجموعه سفريار با ارائه تور دبي لحظه آخري و ارزان تور دبي با شرايط ويژه در اين بازه زماني شرايط را فراهم مي كنيم. براي شما. بسته به بودجه اي كه در نظر داريد، مي توانيد انتخاب هاي مناسب و متنوعي داشته باشيد. ما انواع تور را با قيمت هاي مختلف به شما پيشنهاد مي كنيم تا بتوانيد بهترين انتخاب تور دبي را با توجه به بودجه مورد نظر خود داشته باشيد.

در نهايت آژانس مسافرتي سفريار آريا مجري تخصصي و مستقيم تور دبي مي باشد و به همين دليل مطمئن باشيد با ارزان تور دبي نوروز 1401 به سفري مي رويد كه با هزينه اي مناسب و مقرون به صرفه به پايان مي رسد. شما.

 


هواي نوروز در دبي چگونه است؟

احتمالاً به خوبي مي دانيد كه آب و هواي دبي در اكثر ماه هاي سال به دليل طبيعت كويري آن خشك و آفتابي است، نه تنها در طول سال باران زيادي نمي بارد، بلكه گاهي اوقات به دليل باد با گرد و غبار همراه مي شود.بارندگي هاي شديد در زمستان اتفاق مي افتد، اما خوشبختانه تور دبي آوريل 1401 هواي معتدل بالاي 20 درجه را تجربه مي كند.

بدون شك تور دبي يكي از بهترين زمان ها براي سفر به اين شهر هر ساله در نوروز است. به دبي برويد و خاطره اي شاد و به ياد ماندني از سفر داشته باشيد.

 


در تور بهار 1401 دبي از كجا بخريم؟

جشنواره خريد GITEX دبي بدون ماليات يكي از جشنواره هاي خريد در تور دبي براي نوروز است كه مي توانيد در آن شركت كنيد طبيعتا خريد بدون ماليات گزينه بسيار مناسبي براي گردشگران است. مي توانيد در مراكز خريد دبي از برندهاي جهاني گرفته تا يافته هاي منحصر به فرد محلي خريد كنيد، صحنه خريد هيجان انگيز اين شهر دليلي هيجان انگيز و فراموش نشدني براي بازديد از دبي باشكوه است. از معروف ترين و محبوب ترين مراكز خريد دبي مي توان به دبي مال، مركز خريد ابن بطوطه، دبي مارينا مال، مركز خريد ميرداف و مركز خريد امارات و ... اشاره كرد.

 


از كدام جاذبه هاي تور در نوروز 1401 بازديد كنيم؟

دبي شهري است كه هر روز در حال توسعه و ساخت مراكز تفريحي شگفت انگيز و جديد است و هر ساله گردشگران بيشتري را نسبت به سال قبل به خود جذب مي كند. اگر از مسافران تور در ماه آوريل در دبي هستيد، پيشنهاد مي كنيم گزينه هاي ديدني زير را تماشا كنيد.

برج خليفه، برج العرب، نخل جميرا كه يكي از مهم ترين مقاصد گردشگري دبي است مانند آتلانتيس، نخل، پارك آبي آكواونچر و آكواريومي ديدني. از ديگر ديدني هاي دبي كه بايد در نوروز دبي ديدن كنيد عبارتند از: مسجد جميرا، نهر دبي، موزه دبي، اپراي دبي، آكواريوم دبي، سافاري دبي، دبي مال، باند دبي و... است.

 


رزرو تور دبي نوروز 1401

 


چگونه مي توان تور دبي نوروز 1401 سفريار را رزرو كرد؟

علاقه مندان به رزرو و يا خريد تور دبي براي بهار 1401 مي توانند به راحتي و در كمترين زمان سفر تور مورد نظر خود را از سامانه رزرواسيون آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي سفريار آريا خريداري كنند. آژانس مسافرتي سفريار با بارگذاري تمامي تور هاي دبي خود در سايت خود خريد تور را براي شما همسفران عزيز آسان كرده است و شما مسافران مي توانيد از دو طريق اقدام به تهيه تور نوروزي دبي خود نماييد. يك آنلاين، با مطالعه تمامي مطالب ارسال شده براي همان تور و در نهايت پذيرفتن شرايط قوانين و مقررات ما، اقدام به خريد آنلاين خود كرده و قرارداد را به صورت آنلاين دريافت كنيد.

روش بعدي اين است كه در صورت عدم دسترسي به خريد آنلاين تور دبي نوروز 1401 كافيست با آژانس تماس بگيريد و از مسئول فروش تور در دبي مشاوره بگيريد و در نهايت مبلغ را كارت به كارت بپردازيد. و فيش واريزي و كارت عكس. ملي را به واتساپ بفرستيد و در نهايت قرارداد تور مورد نظر خود را دريافت كنيد.

منبع : تور دبي نوروز 1401


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۱:۱۳ توسط:سفريار موضوع: نظرات (0)