سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي .

سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي و خارجي

تور استانبول نوروز 1401

2- قيمت تور نوروز استانبول 1401 به چه عواملي بستگي دارد؟
هزينه تور استانبول عيد 1401 به پارامترهاي مختلفي از جمله بليط رفت Ùˆ برگشت، اقامت در هتل، مدت اقامت، تاريخ سفر Ùˆ خدمات تور شما بستگي دارد. ماهان، تابان، ايران اير، ايران اير تور، قشم اير، اطلس اير، پگاسوس، تركي Ùˆ ... از شهرهاي ايران به مقصد استانبول پرواز مي كنند Ùˆ قيمت بليط هواپيماي ايران اير طبيعتا ارزانتر از ايرلاين هاي خارجي است. همچنين مي‌توانيد هتل‌هاي كم‌ستاره دورتر از مركز شهر را انتخاب كنيد Ùˆ اقامتگاه ارزان است.
توجه: تفاوت قيمت تور نوروز استانبول با تور استانبول در ساير ايام سال به دليل افزايش قيمت بليط هواپيما رفت و برگشت و اقامت در هتل در استانبول در برخي موارد مي تواند دو برابر شود!

3- بهترين زمان براي خريد تور استانبول نوروز 1401 چه زماني است؟
توصيه سفريار به شما براي كنترل هزينه ها اين است كه 2 تا 3 ماه قبل از تاريخ سفر بليط رفت و برگشت خود را خريداري كنيد. اگر مي خواهيد از 17 مارس تا 25 آوريل در استانبول باشيد، نيمه دوم فوريه زمان خوبي براي خريد تور استانبول نوروز 1401 است.
اما اگر مي‌خواهيد در سال تحويل به همراه خانواده در ايران باشيد، مي‌توانيد در اولين روز تعطيلات نوروزي عيد 1401  استانبولي خود را رزرو يا خريداري كنيد تا پنجمين روز از فروردين را جشن بگيريد. اين مهم است كه بدانيد اگر بتوانيد تا 9 فوريه، ازدحام جمعيت در تور استانبول صبر كنيد، مهم ترين چيز اين است كه هزينه ها بسيار كاهش مي يابد Ùˆ مي توانيد با قيمت بهتر به تور بهار استانبول برويد.

4- آيا خريد ارزان قيمت استانبولي تور نوروزي در لحظه آخر امكان پذير است؟
خوب، زيرا اين تور ها معمولاً در مواقعي از سال كه مسافران كمتري به استانبول هستند يا زماني كه چارتر كننده ظرفيت تور را با قيمت كمتري تكميل نمي كند توسط آژانس ها و كارگزاران ارائه مي شود.يافتن و خريد تور استانبول در لحظه آخر عيد نوروز كمي سخت است اما غيرممكن نيست! شايد خوش شانس باشيد، مي توانيد يك هفته تا يك روز قبل از شروع تور نوروز 1401 را با قيمت مناسب تري و در برخي موارد با 50 درصد تخفيف خريداري كنيد! اما اين مستلزم آن است كه از قبل براي سفر خود آماده شويد.

5- تور Istanbul Spring 1401 با كدام خطوط هوايي كار مي كند؟
خطوط هوايي استانبول تور با پروازهاي مستقيم از تهران پگاسوس، تركيه، ايران اير، كيش اير، قشم اير، معراج، زاگرس و ماهان، پروازهاي ويژه نوروز را ارائه مي دهد.

6- آيا استانبول تور در نوروز برگزار مي شود؟
به غير از تور استانبول در عيد 1401، تور استانبول نيز متقاضيان زيادي دارد. بنابراين اين سفر نه تنها از تهران، بلكه از تور استانبول در شيراز و تور استانبول در تبريز و شهرهاي ديگر ايران مانند اصفهان، بندرعباس، كيش، امروزه طرفداران زيادي پيدا كرده است.
اما اگر به دنبال ارزانترين تور در نوروز 1401 استانبول هستيد، زمين تور ممكن است بهترين انتخاب براي گردشگر عزيز شما باشد، توجه به اين نكته ضروري است كه اين تور توسط مجهزترين اتوبوس VIP برگزار مي شود. انجام تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه براي دريافت راهنماي كامل با مشاوران سفر يار آريا تماس بگيريد.

7- آيا اعياد و جشن ها و مراسم نوروز استانبول را مي شناسيد؟
جالب اينجاست كه با فرا رسيدن فصل بهار مردم تركيه نيز فرا رسيدن نوروز را جشن مي گيرند و مانند ايراني ها در نوروز به ديدار يكديگر مي روند و ميزبان با شيريني از مهمانان پذيرايي مي كند. تركيه به گور خود مي رود. لباس جديد براي مردن در نوروز.علاوه بر اين با شروع سال جديد در بهار استانبول ميزبان فستيوال هاي هيجان انگيز و شادي است كه از جمله اين جشن ها مي توان به جشن هاي جالب زير اشاره كرد:
• جشنواره بين المللي فيلم استانبول
مسابقات بين المللي تنيس زنان استانبول مسابقات قهرماني تنيس WTA
جشنواره لاله استانبول

8- تور بهترين مكان براي اقامت در استانبول بهار 1401 چيست؟
علاوه بر اينكه استانبول به شما امكان تجربه مناظر جذاب و مكان هاي هيجان انگيز و آب و هواي دلپذير را مي دهد، ويژگي خاص و اصلي اين شهر موقعيت مكاني آن است كه بخشي از يك شهر اروپايي و بخشي ديگر از يك شهر آسيايي است.
اما براي داشتن يك سفر بي نظير در نوروز ابتدا به يك هتل اقامتي مناسب نياز داريد. در اينجا احساس راحتي مي كنيد، دسترسي آسان به مراكز خريد و مناظر جذاب شهر داريد و استانداردهاي خود را رعايت مي كنيد. بهترين هتل هاي استانبول خيابان نوروز 1401 عبارتند از:
هتل تايتانيك در مركز شهر
• هتل هاي پرميوم استانبول
• هتل كاج استانبول
• Elite World Premier Hotel
• هتل نيو پلازا كريستال
• هتل ددمان استانبول
• هتل كوناك استانبول

9- نوروز استانبول 1401 هوا چگونه است؟
هواي نوروز 1401 استانبول بسيار مطبوع بود. باران در بهار زياد شديد نيست و باد هم براي شما آزاردهنده نيست. بر اساس پيش بيني accuweather استانبول از 17 مارس تا 25 آوريل ابري و از 25 آوريل با بارش پراكنده شروع مي شود اما از 11 آوريل مجددا ابري خواهد بود؛ بنابراين بر اساس اين اطلاعات مي توانيد برنامه ريزي كنيد و لباس هاي مناسب به همراه داشته باشيد.10- در عيد نوروز به كدام مراكز خريد استانبول برويم؟
خوشبختانه در ايام نوروز مغازه ها و مراكز خريد استانبولي در اين مقصد محصولات خود را با قيمت مناسب عرضه مي كنند. نكته جالب خريد تور عيد استانبول اين است كه مي توانيد اجناس و لباس هاي مورد نياز خود را از بهترين برندهاي دنيا تهيه كنيد. بازار استانبول محبوب ترين و معروف ترين مركز خريد شهر است و بدون شك اقلام زيادي را به عنوان سوغاتي و سوغاتي خريداري مي كند، مراكز خريد ديگري كه مي توانيد به آن ها برويد عبارتند از فروم مال، استانبول گرند جواهر و پالاديوم و غيره. بله.

كتاب تور استانبول نوروز 1401

1- چگونه مي توان تور استانبول نوروز 1401 سفريار را رزرو كرد؟
علاقه مندان به رزرو يا خريد استانبول تور در بهار 1401 مي توانند به راحتي و در كمترين زمان ممكن تور تور مورد نظر خود را از طريق سامانه رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي سفريار خريداري كنند. آژانس مسافرتي سفريار خريد تور را براي شما آسان مي كند با بارگذاري تمام تور هاي خود در سايت خود، دو راه براي مسافران شما وجود دارد كه تور استانبول خود را براي عيد نوروز آماده كنند. يكي آنلاين، خريد آنلاين خود را ادامه دهيد و با مطالعه تمام مطالب ارسال شده براي همان تور و در نهايت پذيرفتن قوانين و شرايط اعلام شده ما، قرارداد را به صورت آنلاين دريافت كنيد.
روش بعدي اين است كه در صورت عدم امكان خريد آنلاين تور استانبول نوروز 1401 كافيست با نمايندگي تماس گرفته و از مسئول فروش تور در تركيه مشاوره بگيريد و در نهايت مبلغ را با كارت و فيش واريز و پرداخت نماييد. كارت عكس ملي را به واتساپ بفرستيد و در نهايت قرارداد تور مورد نظر خود را دريافت كنيد..

منبع : تور استانبول نوروز 1401


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۸:۲۰ توسط:سفريار موضوع: نظرات (0)