سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي .

سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي و خارجي

تور آنتاليا نوروز 1401

  

بهترين زمان خريد تور آنتاليا نوروز 1401 چه زماني است؟


خوب بهترين و پرطرفدارترين زمان سفر به شهر زيباي آنتاليا براي تعطيلات عيد از 26 اسفند تا 5 فروردين است و اين بهترين زمان براي استفاده از بهترين هتل ها و امكانات و برنامه هاي جذاب تور آنتاليا نوروز 1401 است. بسته مسافرتي سفريار به شما پيشنهاد مي كند 1 تا 2 ماه قبل از تاريخ سفر بليط رفت و برگشت بخريد.
اما اگر مي خواهيد در سال تحويل در كنار خانواده خود در ايران باشيد و هفته دوم را براي سفر انتخاب كنيد، مي توانيد در همان روزهاي ابتدايي نوروز، تور Antalya Spring 1401 خود را در پنجم فروردين براي ما خريداري كنيد. . نكته مهم اين است كه اگر بعد از 9 فوريه به آنتاليا برويد، از ازدحام و هزينه هاي شما به ميزان قابل توجهي كاسته مي شود و مي توانيد تور آنتاليا را با قيمت مناسب و مقرون به صرفه تري خريداري كنيد.

قيمت تور آنتاليا نوروز 1401 به چه عواملي بستگي دارد؟


قيمت تور آنتاليا در نوروز هميشه نسبت به ديگر روزهاي سال تفاوت هاي چشمگيري دارد به طوري كه اين اختلاف قيمت حدود 2 برابر بيشتر از ساير ايام سال است. اين تفاوت قيمت به دليل سير پروازهاي ايراني و خارجي (تركيه، اطلس گلوبال و ...) است، قيمت هتل هاي آنتاليا در اين زمان از سال بالاتر از ساير عوامل مانند خدمات تور، روز تور، نرخ تور آنتاليا است. در عيد 1401 نيز دستخوش تغييراتي خواهد شد.

بهترين راه براي رسيدن به آنتاليا در نوروز 1401 چيست؟


• تور Antalya Air
محبوب ترين و راحت ترين راه براي سفر از تور آنتاليا به نوروز 1401 سفر هوايي تور به اين مقصد است. لطفا توجه داشته باشيد كه ايران اير، ماهان يا ساير ايرلاين هاي داخلي پرواز مستقيم به آنتاليا تور ندارند و بايد چند ساعتي به صورت زميني سفر كنيد و اگر ترجيح مي دهيد بدون تاخير چند ساعته سفر كنيد، مي توانيد تور بليط آنتاليا را خريداري كنيد. به تل آويو، سان اكسپرس، تركيه و پگاسوس.

• تور زميني آنتاليا
در سال هاي اخير زميني آنتاليا تور نيز متقاضيان زيادي براي نوروز داشته است و به همين دليل مجموعه توريستي سفريار به همراه تور اير نيز تور هاي زميني آنتاليا را براي نوروز 1401 ارائه مي دهد كه يك سفر تور با اتوبوس هاي VIP است كه داراي امكانات و امكانات عالي هستند. راحت همچنين اين تور هاي زميني مخصوص مسافراني است كه مي خواهند با ارزان ترين روش به آنتاليا سفر كنند و از ديگر تور هاي ارزان آنتاليا مي توان آنتاليا تور از تهران، آنتاليا تور از شهرهايي مانند تبريز، اصفهان و شيراز را نام برد... نيز ذكر شده است.

چه جاهاي ديدني آنتاليا در نوروز ارزش ديدن دارد؟


آنتاليا مملو از مكان هاي تاريخي و تاريخي است و اين مكان مكاني عالي براي گشت و گذار به حساب مي آيد. با اين حال همه جاذبه هاي اين شهر تاريخي نيستند و اين شهر جاذبه هاي شگفت انگيزي نيز دارد تا لحظاتي فراموش نشدني را در هواي بهاري تجربه كنيد. پس اگر براي نوروز تور آنتاليا خريده ايد، سفر خود را با ليستي از بهترين جاذبه هاي گردشگري آنتاليا كه در زير به آن اشاره مي كنيم، آغاز كنيد.
• كاليچي
• موزه آنتاليا
• مناره جوليوس
• آدريان
• آسپندوس
• قمقمه

بهترين مراكز خريد آنتاليا براي سفر با تور نوروز آنتاليا كدامند؟


شهرت مراكز خريد آنتاليا در نزديكي استانبول در دنيا گردشگران زيادي را برانگيخته است تا با تور عيد 1401 به آنتاليا بروند و بدون شك با ورود به اين شهر ساحلي تركيه زمان زيادي را براي خريد از مراكز خريد آنتاليا صرف خواهيد كرد. از معروف ترين و بهترين مراكز خريد آنتاليا مي توان به مركز خريد تريسيتي، مركز خريد بلك و مركز خريد مارك اشاره كرد. علاوه بر اين، حراج هاي زيادي در ايام مختلف سال در آنتاليا برگزار مي شود كه مي توانيد با تور Antalya Bahar از مزاياي ويژه اين حراج ها بهره مند شويد.

در ايام نوروز در كدام هتل هاي آنتاليا اقامت كنيم؟


در تعطيلات عيد قربان، هتل هاي آنتاليا بهترين مكان براي مسافراني خواهد بود كه به نوروز مي رسند. توجه داشته باشيد كه قيمت هتل در آنتاليا به خدمات آن نيز بستگي دارد. اگر ترجيح مي دهيد نزديك به ساحل لارا بمانيد، پيشنهاد مي كنيم هاليدي اين آنتاليا و هتل لارا و كلاب سرا را براي اقامت خود انتخاب كنيد.
اگر به دنبال ديگر هتل هاي لوكس و 5 ستاره آنتاليا هستيد، مي توانيد هتل Orange County Belek Antalya، Fantasia Deluxe Hotel Antalya و Granada Luxury Beach Alanya را بيابيد. هتل آنتاليا) و.اقامت رويايي خود را انتخاب كرده و تجربه كنيد.

هواي آنتاليا براي نوروز چگونه است؟


در فصل بهار ميانگين دماي شهر به 21 درجه سانتيگراد مي رسد كه البته در ابتداي فصل نزديك به 10 درجه و در پايان فصل به 31 درجه مي رسد. زمان خورشيدي به 11 ساعت در روز افزايش مي يابد و دماي آنتاليا در اين فصل به آرامي در حال گرم شدن است، رطوبت هوا افزايش مي يابد و دماي آب به تدريج براي شنا مناسب مي شود.

رزرو تور آنتاليا نوروز 1401

چگونه مي توان تور آنتاليا نوروز 1401 سفريار را رزرو كرد؟


شما علاقمندان به رزرو يا خريد تور در آنتاليا براي بهار 1401 مي توانيد به راحتي و به سرعت سفر تور مورد نظر خود را در سامانه رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي سفريار آريا خريداري كنيد. آژانس مسافرتي سفريار خريد تور را براي شما همسفران عزيز با آپلود تمامي تور در سايت خود آسان كرده است و شما مسافران مي توانيد از دو طريق شروع به تهيه تور آنتاليا خود براي نوروز كنيد. يكي آنلاين، پس از خواندن تمام مطالب ارسال شده براي همان تور و در نهايت موافقت با شرايط و ضوابط ما، به خريد آنلاين برويد و قرارداد را آنلاين بگيريد.
روش بعدي اين است كه در صورت عدم دسترسي به خريد آنلاين تور آنتاليا نوروز 1401 كافيست با آژانس تماس بگيريد و از مسئول فروش تور در تركيه مشاوره بگيريد و در نهايت كارت مبلغ را پرداخت كنيد. و رسيد واريزي و كارت عكس.ملي را در واتساپ بفرستيد و در نهايت قرارداد تور مورد نظر خود را دريافت كنيد.

منبع : تور آنتاليا نوروز 1401


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۸:۴۳ توسط:سفريار موضوع: نظرات (0)