سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي Ùˆ خارجي .

سفريار مجري مستقيم تورهاي مسافرتي با اير لاين داخلي و خارجي

تور چابهار نوروز 1401

راه هاي سفر با تور چابهار در نوروز 1401 چيست؟


مسيرهاي دسترسي با چشمه چابهار تور از طريق جاده، ريلي، هوايي و دريايي امكان پذير است، اما تور محبوب ترين و راحت ترين راه براي سفر به چابهار از طريق هوايي است. اما با توجه به طولاني بودن زمان سفر به چابهار، روش هاي جاده اي و ريلي مهم ترين دليلي است كه مسافران هزينه سفر هوايي به چابهار را پرداخت مي كنند.
خطوط هوايي ايران اير، كاسپين، معراج و زاگرس نيز به عنوان ايرلاين هاي فعال در مسير هوايي چابهار شناخته مي شوند و فاصله چابهار تا چابهار و فرودگاه چابهار تا مركز شهر حدود 40 دقيقه با پرواز تهران - چابهار هر روز صبح است. و بعد از ظهر دور با شاتل فرودگاه

بهترين زمان براي رزرو تور هاي چابهار براي بهار 1401 چه زماني است؟


سفريار توصيه مي كند كه علاقه مندان به اين مقصد 3 هفته قبل از سفر، هتل و بليط خود را رزرو كنند، زيرا شركت هاي ريلي، هتل ها و خطوط هوايي داخلي قيمت هاي خود را نزديك به تعطيلات خواهند داشت. بار. بنابراين رزرو بليط و هتل خود را به روزهاي آخر موكول نكنيد. با توجه به تقاضاي زياد گردشگران براي سفر به چابهار، احتمال پر شدن هتل و يا حتي تعطيلي پروازها وجود دارد.

نرخ تور نوروز 1401 چابهار به چه عواملي بستگي دارد؟

همانطور كه اطلاع داريد قيمت تور چابهار براساس قيمت بليط هواپيماي پروازهاي ايراني (قشم اير، ايران اير و ماهان و ...) به مقصد چابهار و قيمت هتل رزرو شده در چابهار متفاوت و متغيير مي باشد. علاوه بر اين دو فاكتور اساسي كه تاثير زيادي در نرخ تور عيد نوروز چابهار دارند، تعداد روزهاي مدت تور و فصلي كه در آن به چابهار سفر مي كنيد نيز ميتوانند نرخ تور چابهار 1401 را دستخوش تغييراتي نمايد.

 

بهترين اقامت در چابهار بهاري تور چند روز است؟


اگر براي اولين بار است كه به شهر زيباي چابهار سفر مي كنيد، توصيه مي كنيم بيش از 3 شب در آنجا بمانيد و از چابهار و جاذبه هاي طبيعي اين منطقه و تور نهايت لذت را ببريد، البته به شرطي كه قبلا تجربه سفر را داشته باشيد. بله، 3 شب و 4 روز در تور چابهار منطقي است.

در سفر چابهار در بهار 1401 از كدام ديدني ها ديدن كنيم؟


بي شك يكي از مهم ترين شهرهاي بندري ايران كه از نظر اقتصادي و گردشگري نقش بسيار مهمي دارد، چابهار مهمتر از آن در سال هاي اخير مورد توجه عموم قرار گرفته است. به دليل جاذبه هاي منحصر به فرد و جذابي كه در اين شهر بندري به چشم مي خورد، به بهشت ​​جنوب ايران لقب گرفته است. از جذاب ترين مكان هاي تور در اين مقصد مي توان به كوه هاي Minya تور، تالاب ليپار، موزه محلي چابهار، مسجد دزك، گل افشان، منطقه حفاظت شده گاندو، مسجد تيس، بندر بز و قلعه پيروز گات و غيره اشاره كرد.

هواي چابهار در فصل بهار چگونه است؟


چابهار تنها شهر كشورمان در ايران است كه در طول سال داراي آب و هواي معتدل و مطبوع است. اين شهر دوست داشتني به عنوان خنك ترين بندر ايران شناخته مي شود. آب و هواي چابهار در اوايل بهار بسيار پايدار و بسيار مطبوع است، اما با نزديك شدن به فصل تابستان هوا گرم مي شود و رطوبت به تدريج افزايش مي يابد، بنابراين در ارديبهشت و خرداد رطوبت هوا افزايش مي يابد و هوا بسيار تند و مرطوب مي شود.

تور براي اقامت در نوروز 1401 چابهار كدام هتل ها را انتخاب كنيم؟


خوب اگر به دنبال بهترين Ùˆ مجلل ترين هتل چابهار هستيد، هتل ليپار را براي اقامت خود انتخاب كنيد. هتل سه طبقه بسيار خوب Ùˆ با چشم انداز ساحل است، البته ليپار تنها هتل ساحلي چابهار نيست Ùˆ هتل هايي مانند «Ù„اله Ùˆ ونوس» نيز به عنوان هتل هاي ساحلي خوب در اين مقصد شناخته مي شوند. اما اگر به دنبال هتلي نزديك به مراكز خريد هستيد، هتل هاي گدروشيا Ùˆ فردوس گزينه هاي عالي هستند Ùˆ البته هتل ليپار علاوه بر فردوس، تيس، صدف Ùˆ غيره به ساحل نزديك است. فراموش نكنيد كه به مراكز خريد نيز نزديك است.

مراسم و جشن هاي بهاري شهرستان چابهار چگونه است؟


جالب است بدانيد كه جشنواره هاي زيادي در طول سال در چابهار برگزار مي شود، اما نكته مهم اين است كه اگر از مسافران نوروزي چابهار تورs هستيد، بدانيد كه علاوه بر جشنواره هاي بهار چابهار، نمايشگاه گل و گياه چابهار نيز برگزار مي شود. از چابهار برگزار مي شود. در اين شهر برگزار مي شود كه در روزهاي 3 تا 7 ارديبهشت نيز براي بازديد عموم آزاد خواهد بود.

 

چگونه مي توان رزرو تور چابهار نوروز 1401 سفريار را انجام داد؟


كساني كه مايل به رزرو يا خريد تور هاي چابهار براي بهار 1401 هستند، مي توانند به راحتي و به سرعت سفر تور مورد نظر خود را از سامانه رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي سفريار خريداري كنند. روش بعدي اگر به خريد آنلاين تور نوروز 1401 ما دسترسي نداريد كافي است با نمايندگي تماس بگيريد و از مسئول فروش تور داخلي مشاوره بگيريد و در نهايت مبلغ را به كارت واريز كنيد. و رسيد واريزي و عكس كارت ملي به واتساپ ارسال كنيد و در نهايت قرارداد تور مورد نظر خود را بگيريد.

منبع : تور چابهار نوروز 1401


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۹:۲۰ توسط:سفريار موضوع: نظرات (0)